Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021

Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021simg (6)

Dapoi u 2020, per via di a situazione epidemica ripetuta, quandu a compra in linea diventa più impurtante per a nostra vita di ogni ghjornu chè prima, i prudutti di marca anu avutu grandi sfide.Perchè e merchenzie anu da scuntrà i cunsumatori in casa piuttostu chè in i magazzini, i marchi intelligenti utilizanu modi diffirenti per custruisce cunnessione emotiva cù i clienti.

Questu hà un impattu direttu nantu à a previsione di tendenza di u disignu di l'imballaggio in 2021. Cume i pacchetti è l'imballaggi diventanu l'unicu puntu di cuntattu fisicu di i clienti fora di u pruduttu stessu, a marca hà risuscitatu u standard, è cuminciamu à vede chì u disignu di l'imballu stessu hè un opera d'arte da simplicità è cummerciu.

Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021simg (1)

Avà, vulemu sparte cun voi cinque tendenze di cuncepimentu di imballaggio per aiutà a marca à creà una sperienza di marca indimenticabile in 2021.

1. Bloccu di culore di forma organica
I pezzi di culore in l'imballu sò stati dapoi qualchì tempu.Ma in u 2021, videremu novi texture, cumminazioni di culori uniche è diverse forme ponderate chì portanu una sensazione più dolce è più naturale à sta tendenza.

Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021simg (2)

Invece di linii dritti o scatuli di culore, sti disinni prefessu aduprà forme irregolari, linee liscia, è à volte parenu ancu picculi mudelli estratti direttamente da a natura.Parechji di noi sò chjusi in casa per a maiò parte di l'annu, cusì ùn hè micca surprisante chì questi elementi più dolci, organici è naturali ponu esse truvati in a tendenza di u disignu graficu di u 2021.

Ancu s'è questi disinni ponu parè casuale in prima, sta cumminazione attenta di elementi cumplementari crea un mudellu armoniu in una manera chì piace à l'ochju.

2. Simetria perfetta
Quandu si tratta di piacevule à l'ochju, chì pò megliu risponde à i bisogni estetichi cà u mudellu simmetricu perfettu?

Differenti da u modellu imperfettu è organicu in u disignu di cungruenza di u culore, speremu di vede alcuni diseggiani è marchi sviluppà in a direzzione opposta, invece di creà imballaggi chì utilizanu precisione è simetria computazionale.Ch'ella si tratti di illustrazioni chjuche è cumplesse, o di mudelli più grandi, più sciolti, più incoerenti, questi disinni utilizanu equilibriu per creà a satisfaczione visuale.

Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021simg (3)

Mentre i blocchi di culore organicu evocanu un sensu di calma, questi disinni appellu à a nostra necessità d'ordine è di stabilità - tramindui chì furniscenu alcune emozioni assai necessarie per u caosu di u 2021.

3.Packaging integrata cù l'art
Questa tendenza di u disignu cattura u tema principale di questu annu è l'applica literalmente.Da ritratti realistici à pitture astratte, l'imballaggio in u 2021 s'ispira da u muvimentu di l'arti - sia integrendu in elementi di cuncepimentu sia piglianduli cum'è focus per migliurà l'esperienza generale di disimballamentu.

8bfsd6sda

L'obiettivu quì hè di creà l'illusione di u cambiamentu di a superficia è a prufundità, simulendu a texture chì truverete nantu à a tela dipinta di novu.Hè per quessa chì l'effettu di imballaggio di sta tendenza di disignu nantu à i prudutti fisichi hè cusì bonu.

4.U mudellu chjucu pò revelà e cose dentru
U disignu di l'imballaggio hè più cà a decorazione.In u 2021, i diseggiani sò previsti d'utilizà illustrazioni o mudelli per suggerisce ciò chì i cunsumatori trovanu dentru.

Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021simg (5)

Questi disinni ùn sò micca fotografia o stampe realistiche, ma si basanu in dettagli cumplessi per creà l'espressione astratta è artistica di u pruduttu stessu.Per esempiu, una marca chì face tè artighjanali pò utilizà mudelli detallati fatti di frutti è erbe per fà tè di ogni gustu.

5.Applicazione di culore solidu
In più di disegni dettagliati è illustrazioni, videremu ancu un gran numaru di prudutti imballati in monocromu in 2021.
Questa estetica pò parè simplice, ma ùn vi ingannate micca.Questa tendenza è altri tendenzi anu u stessu impattu, questu hè una marca cunfidenza, assai audace, ma ancu avant-garde per cumpiendu un travagliu duru.

Analisi di tendenza di u disignu di imballaggio in 2021simg (6)

Questi disinni anu una eleganza discreta è cunfidenza, utilizendu tons audaci è brillanti è ombre indutte da l'umore per guidà l'ochji di u cumpratore.Ci hè una sfarenza sottile trà dimustrà à i cumpratori l'internu di un pruduttu è dicendu direttamente.In u 2021, a cumpetizione in u campu di e-commerce continuarà senza dubbitu à intensificà, è l'aspettativa di furnisce un imballaggio unicu per e marche continuerà ancu à aumentà.In un mondu induve i clienti ponu sparte rapidamente una bona sperienza nantu à e social media cù solu un clic di un buttone, creà un "momentu di marca" convincente à a porta di u cliente hè un modu affidabile per assicurà chì a vostra marca hè indimenticabile per un bellu pezzu dopu à l'imballu hè gettatu in u cestu di riciclà.


Tempu di Postu: Aug-02-2021