Lasciate disinni di imballaggi creativi per cuntà storie di i vostri prudutti!

I grandi idee creativi sò in ogni locu, è pare esse più prominente in l'industria di l'imballaggio.Diversi materiali, custruzzione è stampe cumminati inseme per ottene innumerevoli idee divertenti è belle.

Ùn importa micca chì avete bisognu di a bola di bagnu o micca, sarete attratti da i scaffali di Marilyn Monroe.E sfere di basa è i disinni di scatuli adattati travaglianu inseme per ottene una bella mostra perfetta.Chì idea fantastica!

Notizie singuli (16) Notizie singuli (17)
singleimgnews-(1)

E poi sacchetti d'acqua !Utilizendu sacchetti di PLA biodegradabili per rimpiazzà u pacchettu tradiziunale di liquidi cum'è l'acqua, u sucu o a salsa di tomate, etc.. Cù u nome cumpletu di l'acidu polylactice, u PLA hè fatta da corns è tapioca;hè unu di i materiali più famosi in u mondu.Hè largamente utilizatu in l'industria medica, di imballaggio è di fibre.

singleimgnews-(2)

Notizie singuli (3)

E film PLA per prutege i frutti.

Notizie singuli (15)

Cum'è una pizzeria, avete una idea di spiranza di dì à i clienti chì site 24 ore in linea?Eccu un grande slogan "PIZZA TIME IS ANY TIME".Intantu di tastà una deliziosa Pizza, fiducia chì sarete impressiunatu da questa bella scatula.

Notizie singuli (5) Notizie singuli (4)

È induve ci hè bisognu, ci hè u mercatu!Vi scurdate sempre di piglià i medicini si sò stati messi nantu à i muri o i frigorifici ?L'imballaggio di pilules hè cuncepitu in stickers di nota, è pudete ancu scrive quì

Notizie singuli (6) Notizie singuli (8) Notizie singuli (7)

Avete mai vistu una latta di condimenti hè un grembiule di vestitu?Immaginate quantu hè bellu di coccia quandu tutte e spezie portanu u listessu per aiutà?Fiducia chì ùn pudete micca piantà di piglià in cesti

Notizie singuli (10) Notizie singuli (9)

È stu disignu, a scatula di scarpi si trasforma in scaffale.I scatuli puderanu travaglià perfettamente per vede i scarpi è in u stessu tempu per salvà u spaziu.Di sicuru, i vostri clienti puderanu avè i stessi prublemi cum'è voiJ.Quale hè'Ùn vogliu avè 2 spendendu 1?

Notizie singuli (11)

Notizie singuli (12)

È per prevene i prudutti da danni durante a manipulazione dura, u designer Vanmoof hà avutu l'idea di prutege e biciclette cuncependu a stampa di scatula di imballaggio esterno per esse una schermu digitale.Risulta à esse un grande successu eventualmente

Notizie singuli (14) Notizie singuli (13)

U mondu ùn manca micca di creazione, ma manere di ottene.Fateci cunnosce e vostre richieste;Xintianda Packaging hà da travaglià inseme cun voi per fà e cose diventate realtà.

Ricurdativi chì ùn simu micca solu un fabricatore OEM di carte è tag, scatuli, borse, sacchetti;simu i vostri prublemi terminatori!


Tempu di Postu: Jul-27-2021